DZISIEJSZE INTERNATY

Zdaniem W. Neubiga dzisiejsze internaty nie wyszły w swoich zadaniach wychowawczych poza troskę o wyniki w nauce i sprawność fizyczną. To zawężenie funkcji wychowawczej do nauki i sportu upatruje autor w: 1) opie­raniu pracy wychowawczej w internatach nadal na zbytnio sformalizowanych rygorystycznie obowiązujących regulaminach, 2) płynności kadr wychowaw­czych i zatrudnianiu ludzi przypadkowych, często bez odpowiednich kwalifi­kacji, wielu wychowawcom brakuje pedagogicznego, psychologicznego i socjo­logicznego wykształcenia oraz 3) dużych grupach wychowawczych i rzadkich kontaktach internatu z rodzicami. Sytuacja ta uniemożliwia pełną realizację programu pracy wychowawczej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentem nieruchomości i posiadam wieloletnie doświadczenie, wpisy na blogu w całości pochodzą z mojej wiedzy. Jeśli masz jakieś pytania i lub potrzebujesz rady to zapraszam do skorzystania z formularza kontaktowego.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)