WYODRĘBNIONE CECHY

Z przedstawionych przez W. Neubiga i A. Knoop wyników badań można wyodrębnić cztery główne cechy charakteryzujące społeczną funkcję interna­tów w Bawarii:Państwo nie monopolizuje nadzoru nad internatami, znajdują się one w gestii różnych instytucji. Np. w 1927 r. 15% ogólnej liczby internatów było pod zarządem państwowym, a w 1969 r. — tylko, 6%.Internaty przyjmują młodzież i dzieci nie tylko spoza siedziby szkoły, ale również z rodzin niewydolnych wychowawczo i nie mogących czasowo zapewnić dzieciom warunków do nauki w domu.Internaty są odpłatne zależnie od ich standardu. Stosowane są także zniżki w opłatach dla dzieci z rodzin biedniejszych. Internaty likwidują „bariery środowiska” i ułatwiają wchodzenie mło­dzieży na wyższe szczeble drabiny edukacyjnej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem agentem nieruchomości i posiadam wieloletnie doświadczenie, wpisy na blogu w całości pochodzą z mojej wiedzy. Jeśli masz jakieś pytania i lub potrzebujesz rady to zapraszam do skorzystania z formularza kontaktowego.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)